E-Commerce 2015, Global Edition
E-Commerce 2015, Global Edition
Par:Kenneth C. Laudon,Carol Guercio Traver
Publié le 2015-01-23 par
|E-Commerce 2015|| is intended for use in undergraduate and graduate e-commerce courses in any business discipline. || ||The market-leading text for e-commerce |This comprehensive, market-leading text emphasizes the three major driving forces behind e-commerce--technology change, business development, and social issues--to provide a coherent conceptual framework for understanding the field. Teaching and Learning ExperienceThis program will provide a better teaching and learning experience--for both instructors and students.Comprehensive Coverage Facilitates Understanding of the E-Commerce Field: In-depth coverage of technology change, business development, and social issues gives readers a solid framework for understanding e-commerce.Pedagogical Aids Help Readers See Concepts in Action: Infographics, projects, and real-world case studies help readers see how the topics covered in the book work in practice.
Ce livre a été classé à 11 par Google Books for mot-clé emily posts wedding etiquette 5e.
ID de livre de E-Commerce 2015, Global Edition's Les livres sont 1MnioQEACAAJ, Livre écrit parKenneth C. Laudon,Carol Guercio Traveravec ETAG "Tznl0hg3nk0"
Livre publié par depuis 2015-01-23 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9781292076317 et ISBN 10 Code est 1292076313
Le mode lecture dans l’état du texte est false et le mode lecture dans l’état de l’image false
Livre qui ont "912 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieElectronic commerce
Ce livre a été évalué par Les raters et ont un taux moyen à ""
Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE
Le livre a été écrit en en
l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est falseet en ePub est false