Captains Of Consciousness Advertising And The Social Roots Of The Consumer Culture
Captains Of Consciousness Advertising And The Social Roots Of The Consumer Culture
Par:Stuart Ewen
Publié le 2008-08-01 par Basic Books
Captains of Consciousness offers a historical look at the origins of the advertising industry and consumer society at the turn of the twentieth century. For this new edition Stuart Ewen, one of our foremost interpreters of popular culture, has written a new preface that considers the continuing influence of advertising and commercialism in contemporary life. Not limiting his critique strictly to consumers and the advertising culture that serves them, he provides a fascinating history of the ways in which business has refined its search for new consumers by ingratiating itself into Americans' everyday lives. A timely and still-fascinating critique of life in a consumer culture.
Ce livre a été classé à 2 par Google Books for mot-clé nation of rebels how nonconformity drives our consumer society.
ID de livre de Captains Of Consciousness Advertising And The Social Roots Of The Consumer Culture's Les livres sont v1R5S1DSC9kC, Livre écrit parStuart Ewenavec ETAG "f9nNmvG21Ig"
Livre publié par Basic Books depuis 2008-08-01 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9780786722877 et ISBN 10 Code est 0786722878
Le mode lecture dans l’état du texte est true et le mode lecture dans l’état de l’image false
Livre qui ont "416 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieSocial Science
Ce livre a été évalué par 1 Les raters et ont un taux moyen à "5.0"
Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE
Le livre a été écrit en en
l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est falseet en ePub est true