Culture Jam
Culture Jam
Par:Kalle Lasn
Publié le 2000-11-07 par Harper Collins
America is no longer a country but a multimillion-dollar brand, says Kalle Lasn and his fellow |culture jammers|. The founder of Adbusters magazine, Lasn aims to stop the branding of America by changing the way information flows; the way institutions wield power; the way television stations are run; and the way the food, fashion, automobile, sports, music, and culture industries set agendas. With a courageous and compelling voice, Lasn deconstructs the advertising culture and our fixation on icons and brand names. And he shows how to organize resistance against the power trust that manages the brands by |uncooling| consumer items, by |dermarketing| fashions and celebrities, and by breaking the |media trance| of our TV-addicted age. A powerful manifesto by a leading media activist, Culture Jam lays the foundations for the most significant social movement of the early twenty-first century -- a movement that can change the world and the way we think and live.
Ce livre a été classé à 12 par Google Books for mot-clé nation of rebels how nonconformity drives our consumer society.
ID de livre de Culture Jam's Les livres sont a82sdnhzeRMC, Livre écrit parKalle Lasnavec ETAG "XsbwNLur9Ew"
Livre publié par Harper Collins depuis 2000-11-07 avoir ISBNs, ISBN 13 Code est 9780688178055 et ISBN 10 Code est 0688178057
Le mode lecture dans l’état du texte est false et le mode lecture dans l’état de l’image false
Livre qui ont "272 Pages" est Imprimée à BOOK dans la catégorieSocial Science
Ce livre a été évalué par 4 Les raters et ont un taux moyen à "3.0"
Cet état de maturité eBook (livre adulte) est NOT_MATURE
Le livre a été écrit en en
l’état de disponibilité de la version eBook au format PDF est falseet en ePub est false